12/06/2017

BYŁAŚ GRZECZNA? - NASZE MIKOŁAJKOWE PREZENTY


Dziś 6 grudnia - Mikołajki! Byłyście grzeczne? My jak najbardziej! Tak więc i Nam coś zostawił ten super Pan Mikołaj! ;)
W moim dzieciństwie Mikołajki zawsze były szczególnym dniem; najpierw w przedszkolu, a potem w szkole. To właśnie tam, tego dnia spotykało się Pana w czerwonym płaszczu, czapce, okularach i z długą siwą brodą. Każdy dostawał małą niespodziankę, a następnie robiło się pamiątkowe zdjęcia. Pamiętam te chwile do dziś, bo wtedy dla mnie ( przypuszczam, że dla pozostałych Dzieci również ) był to wyjątkowy i bardzo wyczekiwany dzień. W domu też zawsze czekał na mnie jakiś ,,drobiazg'' ( duże prezenty były przeznaczone dopiero ,,pod choinkę''), tak więc ów dzień rok w rok, był pełen tajemnic, radości i niespodzianek. Teraz kiedy jestem już Mamą... z chęcią dopilnuję, by moja Córeczka również mile wspominała Mikołajki ;) A jak jest u Was? Obchodzicie je ,,na całego'' czy raczej ,,skromnie''? A może wcale? Dajcie znać! ;)























Laleczki - Tender&Cute | Opaska - UL&Ka | Sukienka Jess - Zara | Gwiazda - Kik | Poduszki, koc - Jysk | Pościel - Ikea

3 komentarze:

  1. czemu takie małe zdjęcia? :( nr 1 i 7 skradły moje serce, a laleczki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja córeczka to taki aniołek! Urodę ma zdecydowanie po Mamusi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za urocza dziewczynka i świetne lalki wokół niej!
    Ja gdy byłam młodsza to też zawsze wyczekiwałam Mikołaja i wielki był mój zawód kiedy dotarło do mnie, że mikołaj ... " nie istnieje" :(

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE