12/13/2017

WSPOMNIEŃ CZAR - CZYLI PREZENT IDEALNY


Święta tuż tuż. Każdy przygotowuje się do nich zabiegany, bo to już ostatni moment! Do Wigilii zostało tylko 11 dni! U Nas prawie wszystko już na miejscu - choinka ubrana, stroiki na miejscach , generalne sprzątanie wykonane. Zostało tylko zapakować prezenty ( tak, tak - ja już mam komplet, w tym roku nie ma nic na ostatnią chwilę ;)) i upiec pierniczki. Korzystając z tego, że dzięki wcześniejszemu przygotowaniu mamy więcej czasu dla siebie... postanowiłyśmy z Jess powspominać!
Już jakiś czas temu chodził mi po głowie pomysł, który bardzo chciałam zrealizować... i przyznaję z ręką na sercu - zawsze miałam do zrobienia coś innego, niż usiąść i wykonać mój zamierzony plan. Jednak znalazłam jeden wolny wieczór... i tak oto powstało to moje przepiękne dzieło!  Co mam na myśli? Już Wam mówię - to cudowny Fotoalbum Myselfbook w którym umieściłam najważniejsze momenty z całego pierwszego roku Jess. Odkąd Jessica skończyła rok, bardzo chciałam stworzyć taką pamiątkę, która jednocześnie byłaby dla Niej i dla Nas ( Rodziców) przepięknym zbiorem zdjęć wypełnionym wspomnieniami. Powiem Wam, że długo zastanawiałam się jaką wybrać wersję ( czy wywołać standardowe zdjęcia, zrobić fotoksiążkę ( mam już 2) czy może tym razem zdecydować się na coś nowego - i stworzyć np. fotoalbum. Postawiłam na jedną kartę i wybrałam ten ostatni. Uwierzcie mi, jakie było moje zdziwienie, gdy otworzyłam paczkę... spodziewałam się, że będzie ładny, ale to co zobaczyłam... jakość wykonania, ostrość i kolor zdjęć, a przede wszystkim ogólny wygląd tysiąckroć przebiły moje oczekiwania! Jestem oczarowana! Jest po prostu C-U-D-O-W-N-Y !!! Wygląda przepięknie i wręcz sam zachęca, aby zajrzeć do środka... ;)
Powiem Wam w tajemnicy, że już tworzę kolejny ( będzie tym prezentem pod choinkę ode mnie dla mnie ;))... a znajdzie się w nim zbiór zdjęć z Naszych tegorocznych wakacji ;)

Jeśli jeszcze szukacie pomysłu na prezent pod choinkę dla swoich najbliższych - uwierzcie mi, taki fotoalbum spełni swą rolę w 100%! Będzie naprawdę miłą niespodzianką i wspaniałą pamiątką! 

Dodatkowo specjalnie dla Was mam kod rabatowy na zakupy  w Myselfbook: IDEALNECHWILE2017 - jest to kod wielorazowego użytku; a zniżka to aż (!) 60% na wszystkie produkty ( oprócz Voucherów i kalendarzy). 
Jeśli złożycie zamówienie do 18 grudnia to będzie u Was jeszcze przed Świętami :) Natomiast jeśli nie zdążycie... nie martwcie się, kod jest ważny do końca stycznia 2018 roku...  a już niebawem kolejne okazje do prezentów - jak chociażby Dzień Babci i Dzień Dziadka, więc może wtedy kod Wam się przyda... ;)

My - tak jak widać - jesteśmy zachwycone! I powiem Wam to raz jeszcze: naprawdę warto kupić, bo będzie to prezent idealny! :)










































Fotoalbum - Myselfbook | Drewniane puzzle - Ikea 
Jessica: Sukienka - H&M | Opaska - UL&Ka 
Ja: Sukienka - Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE