12/15/2017

MOJA PROPOZYCJA PREZENTÓW POD CHOINKĘ DLA DZIECI



Czy są tu jakieś Mamy, które jeszcze nie kupiły swoim pociechom gwiazdkowych prezentów? :) Mam dziś dla Was małą podpowiedź!
Oto, aż 33 ( wybrane przeze mnie ) rewelacyjne opcje dla Maluchów :) Wśród większości propozycji "tylko" dla Dziewczynek znajdzie się też coś dla Chłopców ;) Wybrałam dla Was to co aktualnie jest najatrakcyjniejsze dla mojej Córeczki. Większość już jest sprawdzona... bo mamy ją w domu ( i gorąco Wam polecamy! :)), ale między innymi są wśród nich też tegoroczne prezenty dla Jess... ;) Zgadniecie, co wybrałam dla niej tym razem? ;) Tak więc, pozostawiam Was moje kochane Mamy z dzisiejszym wpisem, życzę miłego przeglądania... i ewentualnych udanych zakupów! :)
Ps. Już niebawem notka o pakowaniu prezentów :)















 Gwiazda, sanki - Kik | Drewniany napis - Rossmann | Królik  Joseph - Lalkametoo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE