6/29/2018

2 LATKA JESSIE! - STO LAT MOJE SERDUSZKO!


To już dziś! Dokładnie 2 lata temu - 29.06.2016r. o godzinie 3.15 - urodziła się moja cudowna Córeczka Jessica!
Nie wiem czy to JUŻ 2 latka, czy DOPIERO! Z jednej strony mogło by się wydawać, że dwa lata to odległa przestrzeń, z drugiej jednak pamiętam każdy moment, kiedy ,,wszystko się zaczęło" i aż nie dowierzam, że było to tak dawno! Lepsze i gorsze chwile, czasem strach, wielka radość, śmiech, łzy, przytulaski, buziaczki, nowe słowa, chwile zwątpienia i niepewności , zaskoczenie i ogromna miłość - to wszystko towarzyszy mi od pierwszej chwili z moim małym Serduszkiem! Jestem najszczęśliwszą osobą na świecie - jestem jej Mamą!

Moja Córeczko razem z Tatą życzymy Ci: dużo, dużo zdrowia! Samych cudowności, wspaniałych przyjaciół, nieskończoną ilość miłości, odwagi, pewności siebie i wytrwałości w osiąganiu małych i wielkich celów! Sto lat Kochanie! Kochamy Cię baaaardzo baaardzo mocno! <3









































2 komentarze:

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE