6/25/2018

WAKACJE - CZAS START!


No i mamy lato! Cudowne, przepiękne, fantastyczne LATO!  Razem z moją ukochaną porą roku, nadeszły wyczekiwane przez większość dzieci... wakacje!
Gdy byłam mała, był to dla mnie najwspanialszy czas. Całe lato bowiem spędzałam u moich kochanych Dziadków! Gorące powietrze, kwitnące kwiaty, niezapomniany zapach wiatru, smak malin, truskawek, gazowanej wody z syfonu czy topniejące lody spływające po rękach - tego nie da się zapomnieć. Do tego bose ( i w dodatku po całym dniu biegania - brudne :D) stopy, genialne pomysły, zero nudy i wspaniała zabawa - tak właśnie wyglądały moje wakacje. I powiem Wam, że bardzo lubię wracać myślami do tych daaawnych czasów, bo budzą we mnie cudowne dziecięce wspomnienia. Teraz, gdy jestem Mamą, również mogę sobie pozwolić na powrót do miejsc z dawnych lat... tym razem jednak nie sama, a z moją kochaną Córeczką, która dopiero rozpoczyna swój czas pełen przygód i niespodzianek... i tym samym łapie, te cudne wspomnienia dla siebie. ;)





















Jessica: Wianek, body, spodenki, skarpetki - H&M | Buty - Melissa
Ja: Sukienka - Mohito | Kapelusz - Monnari | Plecak - House | Buty - Melissa

2 komentarze:

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE