12/10/2018

POMYSŁY NA PREZENTY POD CHOINKĘ DLA DZIECI - CZ.2


Dziś następna porcja propozycji prezentów pod choinkę! Kolejny raz pokażemy Wam coś, czym Jessica bawi się codziennie. Przed Wami... Nasza mała kolekcja CzuCzu!
CzuCzu - to innowacyjne wydawnictwo specjalizujące się w projektach edukacyjnych dla dzieci. Książeczki, karty edukacyjne i zestawy łamigłówek CzuCzu pomagają najmłodszym poznawać świat, rozwijać wyobraźnię, a przede wszystkim wspaniale się bawić!

Tak jak wspomniałam, nie ma dnia w którym Jess nie sięgałaby po puzzle CzuCzu. Uwielbia się nimi bawić, a ja jestem zachwycona różnorodnością i możliwością dopasowania poziomu trudności. 

W naszej kolekcji już są:




























...a tu Puzzle CzuCzu, które Jessica dostanie w tym roku pod choinkę :)
i powiem Wam, że na pewno nie będą ostatnimi, bo już mam kolejne na oku ;)

1) CzuCzu - Ale puzzle! Mapa 
2) CzuCzu - Duuuże Puzzle. Ocean 
 












Ps. Niestety nie mamy dla Was zniżkowego kodu rabatowego na produkty CzuCzu ( wpis nie jest sponsorowany; podobnie jak pozostałe, które niedawno pojawiły się na blogu) , ale na dzień dzisiejszy gorąco polecę Wam sklep SMYK - bo tam na wszystkie produkty CzuCzu mają super rabaty! :) 

1 komentarz:

  1. Urocza dziewczynka!:) Ja gdy byłam mała kochałam bawić się zwierzątkami, najbardziej konikami, krówkami, świnkami... :D

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE