12/06/2018

MIKOŁAJKI... JAK WYGLĄDAJĄ U WAS?


Już dziś 6 grudnia - obchodzimy Mikołajki, czyli imieniny Św. Mikołaja, biskupa z Miry! Udało Wam się zorganizować jakieś drobiazgi dla Maluchów? A może to Wy byliście grzeczni i Mikołaj przyniósł Wam prezent? ;)
Jak wspominałam rok temu > TU < Mikołajki w moim dzieciństwie były obchodzone; jednak bardziej uroczyście w przedszkolu i w szkole, niż w domu. ( "prawdziwe" prezenty od Mikołaja były dopiero pod choinką ), dlatego może, tak bardzo nie przywiązywałam uwagi do tego "mniejszego" święta ;) Chciałabym, aby dla mojej Córeczki Mikołajki też były wyjątkowe i stanowiły fajny "wstęp" do nadchodzącego Bożego Narodzenia ;) 

Jak świętujemy Mikołajki?
Przeglądając internetowe artykuły, spotkałam się z tym, że w różnych regionach Polski, Św. Mikołaj przynosi Dzieciom prezenty, ale zostawia je w zupełnie innych miejscach. Jako, że u mnie te prezenty nigdy nie miały specjalnie określonego położenia, postanowiłam że Jessie będzie "szukała" swoich prezentów we wszystkich najbardziej popularnych, wymienianych punktach - pod poduszką, w bucikach i w skarpecie ;) Na okazałe prezenty przyjdzie jeszcze czas ( pod choinką), tak więc dziś było kilka, ale mniejszych ;)










10 minut później... 















Gitara - Little Dutch ( Sweet Home ) | Śniegowce - Moon Boot ( Zalando )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE