6/01/2017

DZIEŃ DZIECKA


Dziś Dzień Dziecka. Ten szczególny bo Nasz pierwszy wspólny. Minął idealnie - cały tylko i wyłącznie dla Nas. W pełni rodzinny ;)
Tak więc i my teraz korzystamy z okazji, aby życzyć wszystkim Dzieciaczkom duuużo, dużo radości, słodkiego uśmiechu na buźkach i... by każdy dzień w roku był właśnie takim niekończącym się, w pełni udanym Dniem Dziecka ;) <3

Muszę się też Wam pochwalić, że równiusieńko 29.05 moja Córeczka postanowiła, że już nie będzie się niczym podpierać, a miesiąc samodzielnych kilku-kroczkowych prób ( pierwsze kroczki dokładnie zrobiła jeszcze przed 10msc) zakończy równo z wejściem w swój 11 miesiąc i zacznie chodzić ,,na całego'' :) Tak więc zobaczcie jak to teraz u Nas wygląda... ;) 

Jest jeszcze jedna ważna dla mnie sprawa, o której chciałabym Wam napisać... 26.05 obchodziłam swój pierwszy Dzień Mamy i powiem to głośno - nie ma na świecie nic piękniejszego jak mieć taką prawdziwą, malutką i cudowną cząsteczkę siebie, dbać o nią i kochać ją z całego serca. O tak! Bycie Mamą tak wspaniałej istotki jest uczuciem nie do opisania. Jestem dumna, że moja kruszynka wybrała właśnie mnie na swoją Mamę i kocham ją caaałym sercem <3



























Opaska, body i getry Jess - H&M | Lale, Lampki led Ciastko i Mleczko - Tender&Cute | Piłeczki - Zuzu-la | Lampa - Miffy XL Mr Maria | Łóżeczko - Pinio | Gwiazdki - Dekornik | Szumiące misie -Whisbear | Pościel - La Millou | Dywanik, komoda - Ikea | Koń na biegunach - Turkusowa Pracownia | Baldachim - Jollein | Różowy miś - Chicco | Butelka - LOVI  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE